Mix2Mix1

E fillova kete rubrike me Shqiperine, meqe po vjen koha e pushimeve… koha e tmerrshme dhe e embel e… KTHIMIT!

Dheu im

Dheu im, ti je vula ime,
udha ime per gjithkund nis nga ti,
tek ti gjokse te shkallmuar leshuan frymen,
une do te vdes gjithashtu tek ti.

Dheu im, ti je vula ime nga lindja,
ne trupin tim vershon vec ti,
gjaku me therret qe nga ora e nisjes,
qe nga brigjet e tua, me eterit e mi.

Dheu im prej teje s’mund te ndahem.
S’me le dot ti mua e une s’te zhvesh dot si rrobe:
te dy jemi ngjizur prej se njejtes balte,
te dy vulosim njeri-tjetrin ne bote.

©Aida Dizdari, 2007

Ketu do te gjeni nje galeri fotosh te Shqiperise qe i kam bere me doren time 🙂

1 Koment (+add tuajt?)

  1. puhiza
    Nën 24, 2008 @ 00:27:53

    Fantastike…..

    Përgjigjjuni

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: