Diku kam vdekur…

diku kam vdekur,
dikur…
…po s’di ta gjej
ate pike ne kohe
kur u bera gur,
ate vend
ku u bera bore…

© Aida Dizdari, 2009</sp

5 Koment (+add tuajt?)

  1. Herta
    Maj 02, 2009 @ 21:03:07

    …nuk besoj se ka qe nje pike e vetme ne nje vektore te vetem kohe kur ti je ‘bere’debore…Kushedi cka ndodhur me vektoret e hapesires ne ato caste …:)

    Përgjigjjuni

  2. whisper
    Maj 03, 2009 @ 05:41:53

    Blue…nje poete delikate dhe njekohesisht mikja jone e perbashket me tha qe ke shkruar poezi te reja shume te bukura….Sapo i mbarova se lexuari dhe e di? Paska pasur shume te drejte!
    Bravo, my friend! Proud of you!

    Përgjigjjuni

  3. melard
    Maj 04, 2009 @ 10:48:02

    Sa here e kam ndjere dhe une …!
    Aida, me emocionoi poezia. Ke thene shume e dashur!
    Te perqafoj

    Përgjigjjuni

  4. puhiza
    Maj 04, 2009 @ 23:58:59

    Rastesisht, ne faqen e pare te wordprees pashe te shkruar: ..ej!..
    Klikova dhe mbeta pa fjale nga cka lexova. Poezi te mrekullueshme, te gjitha, krejt, fund e krye. Faleminderit qe me bere te kaloj ore te tera ketu duke te lexuar…por me shume duke ndjere.. Nje perqafim per ty 🙂

    Përgjigjjuni

  5. HenaBlu
    Maj 06, 2009 @ 08:46:19

    Te falenderoj une ty puhize qe u zhyte brenda botes sime e gjithashtu per fjalet e tua te ngrohta.
    Je e mirepritur serish:)
    -a-

    Përgjigjjuni

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: