Dicka…

Nese do te pikoja zjarr mbi ty,
me buzet e rreshkura do te kerkoje uje
e nese do te te sillja uje,
do te te mungonte dielli…
…nen diell sigurisht, do te zhuriteshe
e do te malloje nje dimer me bore
e nen bore, do te enderroje
bisqe, ngjyra te pranveres.
Une jam…
…ashtu ne gjendje te eger,
formezuar natyrshem prej vetes,
harlisur si pyll,
e shkrire si uje,
e nxehte si llave…
…e jam,
pamvaresisht prej teje…

© Aida Dizdari, 2010

11 Koment (+add tuajt?)

  1. eviadam
    Tet 15, 2010 @ 02:55:36

    me pelqen te futem ne boten e poezive tuaja…ndjehem kaq mire…ndjehem grua…

    Përgjigjjuni

  2. junik
    Mar 19, 2011 @ 02:41:37

    Urime për këtë përkthim kaq të këndshëm. Unë i kam lexuar të tëra botimet e Bécquer-it dhe i kam në koleksionin tim personal këtu në Shqipëri,pa përmendur ato që gjenden ne Spanjë

    Përgjigjjuni

  3. junik
    Mar 19, 2011 @ 02:44:06

    Urime per kete perkthim kaq te kendshem. Une i kam lexuar te tera botimet e Bécquer-it dhe pata fatin t’i mbidhja te gjitha per t’i renditur ne koleksion tim personal ketu ne Shqiperi,pa permendur qindra libra te tjera qe gjenden ne Spanje.

    Nje pershendetje

    Përgjigjjuni

  4. sara
    Maj 15, 2011 @ 01:36:44

    i like very much,you are exellent

    Përgjigjjuni

  5. sara
    Maj 15, 2011 @ 01:39:13

    kaq e tradhetuar ndjehesh,apo vertet te ka tradhetuar dashuria

    Përgjigjjuni

  6. sara
    Maj 15, 2011 @ 01:40:29

    uroj dashuri te re e poezi te reja

    Përgjigjjuni

  7. HenaBlu
    Qer 27, 2011 @ 15:52:06

    pershendetje Sara… te falenderoj per viziten… Nuk eshte tamam tradheti 😉

    Përgjigjjuni

  8. baci
    Sht 19, 2011 @ 22:19:31

    interesante,emozioni ne pak fjale.urime.

    Përgjigjjuni

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: