Eja të pijmë një kafe

Eja të pijmë një kafe
e më fol mendjen tënde të çiltër
me të njejtin shkëlqim në sy
të jetës së saponisur,
si flluskë e ndritshme,
e pandotur…

Eja, merrmë për dore
e më kujto pse jam ende këtu,
pse frymoj e përpiqem me të njëjtin ritëm…
…pse rrëmoj me durim
dheun që më bie përsipër.

Eja e m’i ndje buzët
e më jep nga fryma jote e freskët
ajër për gjoksin e lodhur,
fjalë për gjuhën e tharë…
…çelmë lule të ndryshme,
më mbill një tjetër farë…

Eja të pijmë një kafe…
…e mos më fol për gjëra të thella…
…thjesht kujtomë si shpërthejnë bisqet
e si fryn era…

© Aida Dizdari, 2013

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: